donderdag 3 januari 2013

Vakantie enzo ..

Hey guys , volgensmij hebben jullie nu allemaal vakantie en zijn heel veel van jullie er volop van aan het genieten . Maar vergeet niet , het is al donderdag jongens ! Ik wil het daarom even hebben met jullie over de vakantie . En oja , als er typefouten zijn ik schrijf dit artikel op de iPad dus het is niet een ideaal toetsenbord . 



Wat hebben jullie allemaal al gedaan ? Want tja, je slaapt natuurlijk uit in de vakantie maar verder ga je zeker niet de hele dag op de bank liggen . 

Ik ben al gaan zwemmen , ik ben wees te bowlen , en ik ga morgen zwemmen in Den Bosch .
Verder wat feestjes , nieuwjaar , Kerstmis , en ik ben veel gaan logeren . 

Voor mij was het echt al een hele leuke vakantie , maar wat hebben jullie allemaal gedaan deze vakantie ? Vertel het me in de reacties . 


Liefs,
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten