maandag 31 december 2012

Last day of 2012

Ja jongens , het is gewoon alweer de laatste dag van 2012  ! Ik vind dat het heel snel is gegaan , en dit jaar is er veel gebeurd en gedaan . Leuke maar ook slechte dingen . Maar wat zijn nou precies de leuke dingen en slechte  dingen ? 
Ik ga wat dingen vertellen over mijn blog en hoe mijn blog is verandert en is gegroeit . 

 1. Mijn lay-out is 2/3 keer verandert dit jaar , en nu heb ik gekozen welke ik definitief wil .
 2. Ik heb in september veel blogposten geschreven , en dat vind ik best wel knap van mezelf . Nu is het wel iets minder vanwege school maar ik probeer het zo goed mogelijk  !
 3. Ik heb mijn header zelf gemaakt en ik ben daar heel erg trots op !
 4. Ik heb al 2248 pagina bezoekers , en daar ben ik ook heel trots op want dat blijkt dat ik niet voor niks blog . 

Ik ga een paar beloftes aan jullie doen voor het nieuwe jaar ; 
1. Ik ga nog een stash filmpje maken . 
2. Ik ga nog een winactie organiseren.
3. Ik ga weer veel tags doen .
4. Ik ga veel schrijven ! 
5. Veel shoplogs opnemen.
6. Weer eens reviews gaan schrijven .

En daar hou ik me aan hoor ! 

Liefs,
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten