zaterdag 29 december 2012

Gezocht : gastblogster !

Heyhallo , 

Ik ben op zoek naar een nieuwe gastblogster , we hadden er ooit een Derieke , maar dat is een beetje doodgelopen . Dus ik zoek een nieuwe ! Heb jij interesse?  Lees snel verder .



Wat moet je doen om gastblogster te worden ? 
Je moet veel van beauty, fashion en die dingen weten want dit is een fashion en beauty blog .
Hoe oud moet je zijn om mee te doen ? 
Je moet rond de 11 jaar of ouder zijn .
Hoeveel keer per week mag je iets posten ? 
Je mag 1 of 2 x per week iets posten , welke dag mag je zelf weten maar het moet(en) wel een vaste dag of dagen zijn in de week .
Hoe komt dat artikel dan online ? 
Je krijgt mijn email en dan stuur je gewoon je artikel naar mij , het moet altijd 1 dag van te voren ingeleverd worden zodat ik op de afgesproken dag het online kan zetten. 

Ben jij nu geïnteresseerd ? Reageer in de reacties of mail me maar via ; info.romysbeautylife@gmail.com . Als er een nieuwe gastblogster is zal ik dat meteen laten weten .



Liefs,
Romy 

1 opmerking:

  1. Heyy ,
    Ik zou heel erg graag gastblogger willen zijn !
    Ik heb zelf ook een beautyblog samen met mn zus dus ik heb best veel ervaring. Ik ben 14 jaar
    oxoxoxo Lisa

    BeantwoordenVerwijderen