woensdag 16 januari 2013

Donna's post

Voor jullie vragen : wie is Donna ? Ga ik uitleggen wie Donna is . Ze is mijn nieuwe gastblogster en post dus 1x per week een artikel op mijn site. Hier is haar 1e artikel

Heihoi! Ik ben de nieuwe gastblogster , en voor ik nu hele lappen tekst ga schrijven is het misschien handig om mezelf voor te stellen. Ik ben Donna en ik ben 12 jaar. Ik ben door Romy gevraagd om gastblogster te worden . Ik ben een soort vriendin van Romy, ik heb haar nog nooit gezien, maar we kennen elkaar van internet. En ik HOU van haar . Maar oke. Ik ben geen proffesioneel blog-schrijfster, maar ik ga m'n best doen. Ik wil wel even vertellen dat ik met de mode meega, maar ook gewoon mijn eigen stijl heb. De een vindt het soms kinderachtig en de ander vindt het leuk. Zoals tegenwoordig legerbroeken helemaal in zijn. Ik vind ze hartstikke gaaf, maar ik doe ze zelf gewoon niet aan. Mijn lievelingsbroek is rood, wat anders. Daar zie je ook veel mensen mee lopen maar je moet er wel van houden. Nu bijvoorbeeld ook studs. Ik vind het leuk maar ik draag het niet . Knitwear truien, die tegelijk zijn uitgekomen met de legerbroeken en studs, vind ik helemaal geweldig! Weetje, ik heb veel te vertellen, maar ik denk niet dat dat verstandig is. Uhmm... Ik wilde het ook even gaan hebben over mijn spullen. Niet mijn sieraden bijvoorbeeld, want dan ben ik lang bezig. Maar mijn lievelingsoutfit; rode broek (H&M), een soort kanten hempje (coolcat), een lekker simpel beige vest (H&M), bruine sleehakken (sascha), oorbellen vleugels met steentjes van binnen (claires). Dit is bijv. al een van mijn favoriete outfits . Ook heb ik graag een skinny jeans aan met daarboven een driekwart mouwen -ding met een wasbeer erop aan (pull&bear?) , en dan daaronder mijn lichtbruine schoenen (primark), met mini studjes (ja nu wel, hihi) aan de zijkant. 


Okeej, ik hou op. Tot de volgende keer! 
xoxo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten