woensdag 28 november 2012

Varkentjes

Vandaag hebben we weer een blogpost van Derieke (byderieke.wordpress.com) ze is echt een superlief meisje en ze kan ook heel goed schrijven! Vandaag schrijft ze een artikel over varkentjes. 

 
Heyhoi lieve lezeressen!

Vandaag ga ik wat schrijven over varkens, ja, i know. Het is misschien raar, maar ik ga jullie een aantal cute foto's laten zien. De volgende keer ga ik wat schrijven over beauty hoor, haha =D

Oké, ik heb een varken obsessie, ik ben er helemaal fan van, en ik wil ook heel graag een varkentje. Helaas gaat dat niet lukken.. Kijk eens naar deze cute foto's! ;o
 


Gaat jouw hart ook sneller kloppen door deze foto's? Mijne wel, wauw, ik hou van varkentjes!

Binnenkort ga ik een beauty artikel schrijven ;)

xoxo Derieke

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten