vrijdag 30 november 2012

My life in pictures #2

Heyhallo , 

Ik heb vandaag weer een 'my life in pictures' voor jullie , na lange tijd ! Dus kijk snel mee , de vorige keer waren het best weinig foto's nu niet hihi .




Als eerst mijn rapport , ik was superblij want ik vind het zelf geen slecht rapport toch ? 

Ik en me neef , we hadden samen weer eens lol hoor .



Heel raar maar ik vond dat mijn lippen op dat moment er heel mooi uitzagen ..

En weer eens frans leren :(

Macflurry , hij was heerlijk ! 

Mijn nieuwe lippenbalsem , i love it  !

De laatste tijd hou ik echt van dit ding , ik heb het altijd koud en dit ding maakt me warm . 

De ema's 2012 waren weer leuk . 

En met broertje en neef , deze foto was heel spontaan en toch super leuk al zeg ik het zelf !

Filmpje kijken met veel mensen . 



                                                                                     
I hope you like it !

Liefs,
Romy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten