woensdag 21 november 2012

Stelling : moet je kunnen zijn wie je wilt zijn ?

Heyhallo , 

Omdat mijn blog ook over lifestyle gaat wil ik vind over de stelling 'zijn wie je wilt zijn' praten en ik wil ook weten wat jullie er van vinden. 





Ik ben de laatste tijd heel veel bezig met hoe mensen worden behandelt en of mensen wel kunnen zijn wie ze willen zijn .
Er zijn bijvoorbeeld jongens die op jongens vallen maar die worden meteen uitgescholden of anders gezien dan anderen ? Ik vind dit dus echt nergens op slaan ? Maar ook mensen die emo zijn of gothic worden ook 'anders' gezien of jongens die een meisje zijn geworden of meisjes die een jongen zijn geworden . Ben ik nou eigenlijk de enige die denkt dat dit helemaal niet nodig is ? Of zijn er mensen die het eens met me zijn .

Ik hoop dat jullie zouden willen reageren en vertellen wat jullie vinden van deze stelling. Ik ga dit vaker doen om mijn mening met jullie te delen en zo ook jullie mening te lezen .


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten