woensdag 7 november 2012

Liebster award

Heyhallo , 

Ik ben getagd door Isa van (http://xisadorable.blogspot.nl/) voor de liebster award en dat vind ik echt superlief ! Hoe het werkt ? 

- Elke persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen.
- Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd.
- Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor de genomineerden.
- Je moet andere bloggers uitkiezen die -200 volgers hebben en het ze melden in deze post en op hun blog (comment).
- Je mag niet terug genomineerd worden 






11 dingen over mij : 

1.  Ik hou helemaal niet zo van me makeup eraf halen .
2.  Ik kan echt niet zonder make-up !
3.  Mijn kamer word in februari verbouwd .
4.  Ik kan heel slecht uit mijn bed komen .
5.  Ik heb heel vaak Adidas vesten aan , want die vind ik heel lekker zitten .
6.  Ik doe nog geen sport want ik weet niet zo goed wat ik echt wil doen .
7.  Ik ben altijd heel druk  .
8.  Ik hoop echt ver te komen met mijn blog .
9.  Ik heb eigenlijk nooit geld , want ik geef het veel te snel uit .
10. Ik leef in mijn Uggs want ik vind ze zo lekker warm .
11. Ik vraag me altijd af wat mensen van me vinden .

Vragen van Isa : 
1. Hoe zou jij jezelf in 3 woorden omschrijven?
Een apart kind .
2. In welk land zou jij later willen wonen?
Amerika , het lijkt me echt een tof land om te shoppen enzo .
3. Waar ben je nog nooit op vakantie geweest en zou je een keer naar toe willen?
Aruba .
4. Welk make-up merk gebruik jij het meest?
Catrice , het is echt een fijn en goedkoop merk.
5. Wat is je favoriete kledingwinkel? (je mag er meer dan 1 noemen)
Forever21 en de Shoeby .
6. Wat voor eten zou je echt niet kunnen missen?
Tresors , dat is mijn toetje en soms ontbijt en ik hou daar echt zo van !
7. In welke stad zou je een dag willen shoppen en waarom?
Parijs , ze hebben daar zulke luxe winkels !
8. Wat zou je later willen worden?
Beautyblogster maar ik weet het allemaal nog niet zeker.
9. Wie is je grootste voorbeeld?
Teske en Vera Camilla ze hebben me geïnspireerd  .
10. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik een passie heb voor beauty en ik wil het graag met jullie delen .
11. Wat vind je van mijn blog?
 Superleuk , ik kijk er elke dag op ! 

Degene die ik nomineer :

Sara van (http://sarahyasmina.blogspot.nl/)
Sanne van (http://thisordinarygirl.wordpress.com/)
Emma van (http://www.itslikeafashionista.blogspot.nl/)


 Vragen voor de genomineerde  :

 1. Waarom ben je begonnen met bloggen ?
 2. Wat ligt er het meeste in je stash ?
 3. Waar zou je het liefst willen shoppen ?
 4. Wat is echt iets wat je graag wil hebben?
 5. Waar kun je niet zonder ?
 6. Wat vind je mooi aan jezelf ?
 7. Geef je snel geld uit ?
 8. Blog je veel ?
 9. Wat zie je jezelf later doen ?
10. Als je rijk bent wat ga je dan als eerste doen ?
11. Wat vind je van mijn blog ?


Liefs,
Romy




2 opmerkingen: