zondag 25 november 2012

Een nieuwe gastblogster !

Heyhallo , 

Ik heb een nieuwe gastblogster gevonden (Derieke) en ze heeft zelf ook een blog (www.byderieke.wordpress.com) . Vandaag gaat ze beginnen met haar 1e artikel .



Heyhoi, lieve lezeressen van Romysbeautylife!

Mijn naam is Derieke, ik ben 13 jaar oud, en ik ben de gastblogger van Romy!
Ik ken Romy al heel lang, en ik wil haar graag helpen met haar blog.
Goed, ik ga weer even verder met het voorstellen ;)

Mijn ouders zijn gescheiden, ik ben 3,5 dag bij mijn vader en 3,5 dag bij mijn moeder. Soms is het dan heel lastig veel op Romy's blog te posten, maar ik doe mijn best! ;)
Ik heb veel hobby’s, namelijk: Zingen, acteren, fotograferen,  vloggen, bloggen, chatten , schrijven, shoppen & met de trein reizen. Ik heb ook veel dingen die ik leuk vind. Zal ik die ook even typen? Laat ik eens gek doen! (Dat doe ik wel vaker hoor ;p) Varkentjes, Angela Groothuizen, Teske, Mascha, Saske, twitter & natuurlijk mijn friends <’3

Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen van mij, op een positieve manier natuurlijk he, haha.
En dit is nog een foto van mij ;
Veel liefs,
Derieke

1 opmerking: