donderdag 25 oktober 2012

My life in pictures #1

Heyhallo ,

Ik begin vandaag met my life in pictures . Hij is niet groot en dat weet ik maar ik wou toch maar beginnen anders had ik vandaag niks om te posten en dat zou ik ook erg jammer vinden .




 
Ik ging cakejes bakken en al zag ik het zelf ik vond ze mooi gelukt . Ik had appel en kaneel geprakt en wat blijkt , het is echt een lekkere combinatie op een cakeje !

 
Ik was heel erg moe deze week omdat ik even moet wennen aan dat ik weer naar school moet , dus was ik blij als ik weer in me bedje kon duiken .
 

 
Mijn nieuwe uggs , waar ik heel erg blij mee ben !

 
Ik ging logeren bij een vriendin en we hebben bijna de hele dag tv gekeken .

 
Tv en laptopje , ik moest nog veel doen aan m'n blog en de tv stond aan dus af en toe tv kijken kon geen kwaad.

Ik heb heel veel gedronken en gegeten deze week . Kijk hoeveel ik op 1 middagje dronk .
 


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden , ik ga dit voortaan elke maand doen . I hope you like it  !

Liefs,
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten